Czasami pozycjonowanie nie jest odpowiednią formą reklamy. Klient potrzebuje natychmiastowej promocji swojej strony internetowej w Google. Wtedy jedyną formą reklamy jest kampania Adwords, która działa natychmiastowo.
Podstawową różnicą pomiędzy pozycjonowaniem strony, a kampanią Adwords jest model rozliczeń. W przypadku reklamy kontekstowej - kampanii płacimy bezpośrednio firmie Google. Opłata pobierana jest za każde kliknięcie PPC (an. Pay Per Click). Koszty pojedynczych kliknięć są bardzo zróżnicowane i zależą od konkurencyjności danej frazy oraz pozycji reklamy w wyszukiwarce. Jedno efektywne wejście na stronę www to rząd od kilku groszy do kilku złotych.
Nasza rola sprowadza się do konfiguracji kampanii Adwords oraz jej prowadzenia. W ramach naszej usługi otrzymasz między innymi:
Prawidłowo skonfigurowana kampania Adwords dostarcza dużą liczbę wejść na stronę klienta, tym samym podnosi sprzedaż produktów lub usług. Pozycjonowanie strony www nie wyklucza tej formy reklamy. Są to dwie różne metody promocji serwisu w wyszukiwarce Google i wzajemnie się uzupełniają.